Blogda diş bakımıyla ilgili önemli ipuçları, ağız hastalıklarını önleme yolları ve birçok önemli konu bulacaksınız. Randevu Al Randevu Al Randevu Al Randevu Al Randevu Al Randevu Al contact uslorem lorem lorem lorem Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit, sed do eiusmod tempor incididunt ut labore et dolore magna aliqua. Sem integer vitae justo eget. Faucibus pulvinar elementum integer enim. Eu facilisis sed odio morbi quis. Ut lectus arcu bibendum at varius vel pharetra vel turpis. Dignissim cras tincidunt lobortis feugiat vivamus at augue eget. Viverra ipsum nunc aliquet bibendum enim facilisis gravida neque. Lorem sed risus ultricies tristique nulla. Condimentum lacinia quis vel eros. Ipsum a arcu cursus vitae congue mauris rhoncus. Sed nisi lacus sed viverra tellus in hac habitasse platea. Sit amet mattis vulputate enim nulla aliquet porttitor lacus luctus. Tortor dignissim convallis aenean et tortor. Blandit cursus risus at ultrices mi tempus imperdiet nulla. Odio ut enim blandit volutpat maecenas volutpat blandit aliquam. Magna fermentum iaculis eu non diam. Lacinia quis vel eros donec ac. lorem lorem lorem lorem lorem lorem lorem lorem lorem lorem lorem lorem lorem lorem lorem lorem lorem lorem lorem lorem lorem lorem lorem lorem lorem lorem lorem lorem lorem lorem lorem lorem lorem lorem lorem lorem lorem lorem lorem lorem lorem

Gis Dental sizler için diş sağlığı hakkında en çok sorulan soruları yanıtlıyor.

Edit Content
Click on the Edit Content button to edit/add the content.
Edit Content

Dolguların dayanıklılığı kullanılan malzemeye, dolgunun yerleştirildiği dişin konumuna ve ağız bakım alışkanlıklarına bağlıdır. Kompozit dolgular genellikle 5-10 yıl dayanabilirken, amalgam dolgular 15 yıl veya daha fazla dayanabilir.

Edit Content

Diş taşı temizliği, diş eti sağlığınızı korumak için gereklidir ve profesyonel bir diş hekimi tarafından yapıldığında zararlı değildir. Düzenli olarak yapılması, diş eti hastalıklarının önlenmesine yardımcı olur.

Edit Content

Diş hassasiyeti yaşıyorsanız, hassasiyet için özel olarak formüle edilmiş bir diş macunu kullanabilir ve sıcak-soğuk yiyeceklerden kaçınabilirsiniz. Ancak, uzun süreli hassasiyet şikayetiniz varsa, bir diş hekimine başvurmanız önerilir.

Edit Content

Diş teli tedavisinin süresi, dişlerin durumuna ve tedavi planına bağlı olarak değişir. Genellikle 18-24 ay sürebilir, ancak bazı durumlarda bu süre daha kısa veya daha uzun olabilir.

Edit Content

Diş çekimi sonrasında birkaç saat boyunca ağzınızı çalkalamaktan kaçının, çekim bölgesine buz torbası uygulayarak şişmeyi azaltın ve hekiminizin önerdiği ağrı kesicileri kullanın. Ayrıca, çekim sonrası birkaç gün boyunca sert, sıcak veya baharatlı yiyeceklerden kaçınmalısınız.

Edit Content

Aesthetic dentistry usually solves the aesthetic problems of the oral part of the person. In other words, it makes the teeth, gums and jaw look beautiful instead of being healthy. It uses many technological methods for these treatments.

Edit Content

Root canal treatment is a procedure that ends in a few hours. In general, people think that this procedure will hurt or that it is a difficult procedure. But this is not the case. During the treatment, the patient does not feel any pain.

Edit Content

Root canal treatment is applied in order not to lose the rotting tooth. This method is performed for the purpose of using the person’s tooth for many years. Therefore, there is no harm in root canal treatment.

Edit Content

During the day, we consume foods that contain many different substances. This causes yellowing of the teeth. Teeth whitening process is also applied to yellowing teeth. According to the tooth color of the person, the session of this procedure is determined. But usually, 2 or 3 sessions are enough.

pediatrikico
Pediatrik Tedaviler